środa, 30 listopada 2011

:)


Muszę się Wam, Kochane, czymś pochwalić :D Otóż egzamin teoretyczny z prawa jazdy już za mną ;P 28 listopada zdałam, 18/18 p :D Teraz zostało tylko najgorsze... nie chcę na razie o tym myśleć, mam pół roku, żeby zdać praktyczny. Chociaż chciałabym jak najszybciej :) Może uda się do końca roku, albo na początku 2012, zobaczymy :)
Poza tym nic ciekawego się nie dzieje. Wczoraj znalazłam stare kasety (!) Wróciły wspaniałe wspomnienia :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz